E-mail: |
793-027-979 |
530-533-503 |
534-533-800 |
Sklep czynny: |
Zastosowanie:
od małych łodzi i pontonów do dużych tramwajów wodnych o masie do 4000kg, w małych łodziach silnik daje nam prędkość do około 9km/h, przy relatywnie niskim poborze prądu, idealne zastosowanie na zawodach wędkarskich gdzie mamy 3-miejscówki na 30-łodzi, kto pierwszy ten lepszy!
w dużych tramwajach wodnych o masie do 4000kg prędkość do 7,5km/h,
Jachty wejście i wyjście z portu, kanały a także podróżowanie w dni bezwietrzne i wszędzie tam gdzie nie można użyć silnika spalinowego a komfort i wygoda jest na pierwszym miejscu.
Konstrukcja jest bardzo oszczędna, przy minimalnej prędkości około 2,7km/h pobiera poniżej 4A.
Zakładając że posiadamy akumulator 110Ah to daje nam około 25h pływania a zasięg około 65km.
Przy zastosowaniu odpowiedniego panelu słonecznego 24V możemy podróżować FREE!!!
Zasilanie to 24V, 2szt akumulatorów 12V połączonych szeregowo zaleca się minimum 100Ah,
pracuje na akumulatorach GEL, AGM, ACID, Carbon, LiFePo4, nie wymaga drogich specjalistycznych akumulatorów naszpikowanych elektroniką.
Wysokiej mocy silnik zaburtowy 1400W | |
HasWing 2.2HP to wysokiej klasy model o mocy 120lbs przy 750 obr/min. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym 2.2KM.
Do stosowania na łodziach o masie do 4T Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe, przy mniejszych gabarytach i wadze. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność, brak spadku wydajności. Moc z silnika jest przenoszona na śrubę trzy łopatkową o dużej średnicy za pomocą przekładni planetarnej. Przekładnia smarowana specjalnym smarem ceramicznym o podwyższonych parametrach, mniejsze opory pracy, niższa temperatura, cichsza praca, dłuższa żywotność. |
Bezstopniowa regulacja prędkości (maximizer) | |
Prędkość jest regulowana bezstopniowo (płynnie) - technologia maximizera !
Obroty regulowane za pomocą wolantu, w przód i w tył. Wolant pozostaje w pozycji którą ustawiliśmy sami.
Pulpit posiada stacyjkę zabezpieczającą przed nieuprawnionym uruchomieniem, i wyłącznik natychmiastowy odcinający zasilanie do silnika z osłoną przed przypadkowym włączeniem. Silnik jest wyposażony w wyświetlacz LED, informuje nas o pozostałej mocy w akumulatorach. Informacja jest podawana w procentach (%) w skali 5-LED. Poziom rozładowania 10,5V dla 12V i 21V dla 24V pod obciążeniem to granica bezpieczeństwa, po przekroczeniu której akumulator zasiarcza się i traci swoje parametry: pojemność, żywotność. |
Kolumna o opływowym kształcie | |
Podczas, gdy większość silników ma okrągły kształt kolumny, w silniku 2.2HP FC zastosowano system SHIMASU, który zmniejsza opory przepływu wody.
Kolumna wykonana jest z anodowanego aluminium i jest odporna na wodę słoną, silnik można używać zarówno w wodzie słodkiej jak i słonej. Dodatkową ochronę przy uderzeniu o dno stanowi płetwa silnika która jest wymienna. |
Duży moment obrotowy 3 - łopatkowej śruby | |
Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - powstaje zjawisko kawitacji, dlatego zastosowano śrubę z dużym skokiem o dużej średnicy (300mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność. Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników. Śruba posiada sprzęgło - w razie wkręcenia się żyłki czy plecionki lub zaczepienia się o korzeń, śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła. |
Odporny na słoną wodę |
Silnik 2.2HP FC, można zarówno używać w wodzie słodkiej jak i słonej. |
Wytrzymały uchwyt ze stopu duraluminium i kompozytu. | |
Zastosowany uchwyt całkowicie jest odporny na rdze, wykonany z lekkiego kompozytu (tworzywa sztucznego) i stopu duraluminium, zapewnia doskonałą trwałość, sztywność i dużą wytrzymałość przy niskiej wadze. Mocowanie posiada regulację konta ustawienia silnika w sześciu pozycjach, co pozwala na właściwe ustawienie silnika w wodzie. Ponadto, głębokość zanurzenia może być ustawiana na najbardziej wygodnym poziomie dzięki regulacji wysokości za pomocą szybkozacisku. Posiada mocowanie linki sterociągu i cięgno skrętu. |
2-letnia gwarancja |
Całość silnika objęta jest 2 letnią gwarancją! |
Dane silnika:
Zasilanie: 24V ( 2 x 12V w szeregu), Gel, AGM, ACID, LiFePo4 zalecane min. 100Ah
Pobór prądu znam./max: 45A / 55A.
Moc: 1400W Max odpowiednik 2.2KM silnika spalinowego
Uciąg: 120Lbs.
Regulacja prędkości: Sterowanie z pulpitu typu "Wolant" płynnie w przód / tył (maximizer)
Skręt silnika: Kierownica z linką sterociągu (wyposażenie łodzi nie wchodzące w skład montażu)
Przewody zasilające: Przekrój prądowy 21mm2
Śruba: Trzy łopatki, średnica 300mm
Długość kolumny: 38,5” / 97,5cm (Stopa L) na zamówienie 31” 79,5cm (Stopa S)
Zakres Reg. Wys.: L -54,5cm Min. 82,5cm Max / S - 54,5cm Min. - 64,5cm Max
Poziom głośności: <71dB
Zabezpieczenia:
Niskie napięcie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się
Wysokie napięcie - silnik nie uruchomi się
Przeciążenie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się
Sprzęgło na śrubie – w razie wkręcenia się żyłki, plecionki, siatki
lub zaczepienia o korzeń śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.
Bezpiecznik topikowy 60A zabezpiecza przed dużym i nagłym wzrostem prądu.
Zdjęcia poniżej przedstawiają łódź na której silnik uzyskał prędkość 9km/h
Zdjęcia prezentują łódź Silver 405 Sport, Firmy: SilverYacht
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.