wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Silniki elektryczne zaburtowe » 2.2HP FCP Silnik pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
Kontakt
  • SONAR Agnieszka Białek
    26-340 Drzewica
    ul. Braci Kobylańskich 3
    NIP: 799-138-18-10 ; REGON 672724789

  • E-mail:bok@sonarsklep.pl
  • Telefon793-027-979 porady w doborze sprzętu ; informacje o statusie zamówień ;_________________________
    530-533-503 porady w doborze sprzętu ; informacje o statusie zamówień ; _________________________
    534-533-800 numer serwisowy ; zgłoszenia reklamacyjne; _________________________
  • Godziny działania sklepuOd 8 do 16
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, adres email) przez Sprzedawcę (SONAR Agnieszka Białek, 26-340 Drzewica, ul. Kobylańskich 3) w celu marketingowym. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Mam prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Mam prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do przenoszenia danych na zasadach zawartych w polityce prywatności sklepu internetowego. Dane osobowe w sklepie internetowym przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z polityką przed wyrażeniem zgody.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 
2.2HP FCP Silnik pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu

2.2HP FCP Silnik pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu

HasWing

Dostępność: Niedostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - przedpłata na konto - 15,00 zł
Kurier (po potwierdzeniu zamówienia) - 15,00 zł
Kurier - pobranie przy odbiorze - 20,00 zł
Przy zakupach powyżej 500zł oraz opcji przedpłaty bankowej, przesyłki o wadze do 100kg wysyłane są na koszt sprzedającego. - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan magazynowy: 0 szt.

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 24 miesiące

Cena brutto: 6 900,00 zł

Cena netto: 5 609,76 zł

Raty Santander

Chwilowo niedostępny

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Czas na zwrot
  • Recenzje produktu (0)
Mocny i szybki elektryczny silnik zaburtowy 2.2HP FCP (Full Control Panel) sterowany z pulpitu zewnętrznego, i podłączany pod sterociąg łodzi (Kierownicę), do samodzielnego montażu.
W skład silnika wchodzi: silnik i panel sterujący wyposażony w wolant - przód/tył, wyłącznik bezpieczeństwa, stacyjka.
Wyposażony w silnik bezszczotkowy o dużej mocy 1400W – 24V z przekładnią planetarną, posiada śrubę trzy łopatkową o dużym momencie wyjściowym, uciąg 120Lbs, całość składa się na silnik zaburtowy który odpowiada silnikowi spalinowemu o mocy 2.2KM.
 
 
 
Silnik osadzony w korpusie z duraluminium, kolumna silnika na wysokości styku z wodą wykonana z aluminium w kształcie skrzydła (System Shimasu) co znacznie zmniejsza opory w wodzie.
Mocowanie do pawęży wykonane ze stopu metali połączone z mocnym tworzywem, bardzo duża sztywność i wytrzymałość przy niskiej masie własnej.
Mechanizm sterowania skrętem i jego współpracujące elementy to stal nierdzewna i metale kolorowe odporne na rdzę i słoną wodę: aluminium, duraluminium, stal nierdzewna, mosiądz, Teflon, profesjonalne przeguby Firmy ELESA+GANTER z systemem smarowania, całość sprawia że cała konstrukcja jest lekka i niezwykle wytrzymała, odporna na warunki atmosferyczne i upływający czas.
Wszystkie użyte materiały do wykonania silnika to wysokiej klasy produkty, przewody zasilające o przekroju prądowym 21mm2 z miedzi co znacznie niweluje straty prądu, tym samym przekazując moc do samego silnika.
Całość składa się na profesjonalny i wygodny w kierowaniu sprzęt do sterowania łodzią, cała uwaga skierowana była przy projektowaniu na długie i bezproblemowe działanie.

Sterowanie skrętem odbywa się za pomocą kierownicy (łódź musi być wyposażona kierownicę i linkę sterociągu).Pulpit wyposażony jest w wolant którym płynnie regulujemy obroty do przodu i do tyłu, regulacja odbywa się za pomocą maximizera co daje duże oszczędności prądu i maksymalne wykorzystanie akumulatorów.
Pulpit wyposażony został w stacyjkę na kluczyk zabezpieczającą przed nieuprawnionymi osobami, dodatkowo jest zainstalowany włącznik / wyłącznik prądu którym możemy natychmiastowo wyłączyć cały system sterowania, posiada on zabezpieczenie przed pomyłkowym włączeniem, system stosowany w lotnictwie wojskowym.

Silnik przeznaczony jest dla klientów ceniących niezawodność i wygodę, nie uznających kompromisów.

Zastosowanie:
od małych łodzi i pontonów do dużych tramwajów wodnych o masie do 4000kg, w małych łodziach silnik daje nam prędkość do około 9km/h, przy relatywnie niskim poborze prądu, idealne zastosowanie na zawodach wędkarskich gdzie mamy 3-miejscówki na 30-łodzi, kto pierwszy ten lepszy! 
w dużych tramwajach wodnych o masie do 4000kg prędkość do 7,5km/h,
Jachty wejście i wyjście z portu, kanały a także podróżowanie w dni bezwietrzne i wszędzie tam gdzie nie można użyć silnika spalinowego a komfort i wygoda jest na pierwszym miejscu.

Konstrukcja jest bardzo oszczędna, przy minimalnej prędkości około 2,7km/h pobiera poniżej 4A.
Zakładając że posiadamy akumulator 110Ah to daje nam około 25h pływania a zasięg około 65km.
Przy zastosowaniu odpowiedniego panelu słonecznego 24V możemy podróżować FREE!!!
Zasilanie to 24V, 2szt akumulatorów 12V połączonych szeregowo zaleca się minimum 100Ah,
pracuje na akumulatorach GEL, AGM, ACID, Carbon, LiFePo4, nie wymaga drogich specjalistycznych akumulatorów naszpikowanych elektroniką.



 
  Wysokiej mocy silnik zaburtowy 1400W
alt
 
HasWing 2.2HP to wysokiej klasy model o mocy 120lbs przy 750 obr/min. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym 2.2KM.
Do stosowania na łodziach o masie do 4T

Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe, przy mniejszych gabarytach i wadze. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność, brak spadku wydajności.

Moc z silnika jest przenoszona na śrubę trzy łopatkową o dużej średnicy za pomocą przekładni planetarnej. Przekładnia smarowana specjalnym smarem ceramicznym o podwyższonych parametrach, mniejsze opory pracy, niższa temperatura, cichsza praca, dłuższa żywotność.

 



 
 
Bezstopniowa regulacja  prędkości (maximizer)





alt


alt
Prędkość jest regulowana bezstopniowo (płynnie) - technologia maximizera !
Obroty regulowane za pomocą wolantu, w przód i w tył. Wolant pozostaje w pozycji którą ustawiliśmy sami.
 
 
alt

Pulpit posiada stacyjkę zabezpieczającą przed nieuprawnionym uruchomieniem, i wyłącznik natychmiastowy odcinający zasilanie do silnika z osłoną przed przypadkowym włączeniem.

Silnik jest wyposażony w wyświetlacz LED, informuje nas o pozostałej mocy w akumulatorach. Informacja jest podawana w procentach (%) w skali 5-LED.

Poziom rozładowania 10,5V dla 12V i 21V dla 24V pod obciążeniem to granica bezpieczeństwa, po przekroczeniu której akumulator zasiarcza się i traci  swoje parametry: pojemność, żywotność.

 
  
 
Kolumna o opływowym kształcie
alt
Podczas, gdy większość silników ma okrągły kształt kolumny, w silniku 2.2HP FC zastosowano system SHIMASU, który zmniejsza opory  przepływu wody.
Kolumna wykonana jest z anodowanego aluminium i jest odporna na wodę słoną, silnik można używać zarówno w wodzie słodkiej jak i  słonej.
Dodatkową ochronę przy uderzeniu o dno stanowi płetwa silnika która jest wymienna.

 
 
Duży moment obrotowy 3 - łopatkowej śruby
alt Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - powstaje zjawisko kawitacji, dlatego zastosowano  śrubę z dużym skokiem o dużej średnicy (300mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność.
Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników.

Śruba posiada sprzęgło - w razie wkręcenia się żyłki czy plecionki lub zaczepienia się o korzeń, śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.
   
Odporny na słoną wodę
Silnik 2.2HP FC, można zarówno używać w wodzie słodkiej jak i słonej.
 
Wytrzymały uchwyt ze stopu duraluminium i kompozytu.
alt Zastosowany uchwyt całkowicie jest odporny na rdze, wykonany z lekkiego kompozytu (tworzywa sztucznego) i stopu duraluminium, zapewnia doskonałą trwałość, sztywność i dużą wytrzymałość przy niskiej wadze.

Mocowanie posiada regulację konta ustawienia silnika w sześciu pozycjach, co pozwala na właściwe ustawienie silnika w wodzie.
Ponadto, głębokość zanurzenia może być ustawiana na najbardziej wygodnym poziomie dzięki regulacji wysokości za pomocą szybkozacisku.
Posiada mocowanie linki sterociągu i cięgno skrętu.

 
 
2-letnia gwarancja
Całość silnika objęta jest 2 letnią gwarancją!



 

Dane silnika:

 

Zasilanie:                              24V ( 2 x 12V w szeregu), Gel, AGM, ACID, LiFePo4  zalecane min. 100Ah


Pobór prądu znam./max:     45A / 55A.


Moc:                                      1400W Max odpowiednik 2.2KM silnika spalinowego


Uciąg:                                    120Lbs.


Regulacja prędkości:           Sterowanie z pulpitu typu "Wolant" płynnie w przód / tył (maximizer)

Skręt silnika:                         Kierownica z linką sterociągu (wyposażenie łodzi nie wchodzące w skład montażu)



Przewody zasilające:            Przekrój prądowy 21mm2



Śruba:                                    Trzy łopatki, średnica 300mm



Długość kolumny:                38,5” / 97,5cm (Stopa L) na zamówienie 31” 79,5cm (Stopa S)



Zakres Reg. Wys.:                 L -54,5cm Min. 82,5cm Max / S - 54,5cm Min. - 64,5cm Max

Poziom głośności:                <71dB


 


Zabezpieczenia:

                                            Niskie napięcie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się

                                            Wysokie napięcie - silnik nie uruchomi się

                                            Przeciążenie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się

                                            Sprzęgło na śrubie – w razie wkręcenia się żyłki, plecionki, siatki

                                            lub zaczepienia o korzeń śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.

                                            Bezpiecznik topikowy 60A zabezpiecza przed dużym i nagłym wzrostem prądu.


Zdjęcia poniżej przedstawiają łódź na której silnik uzyskał prędkość 9km/h

 

alt
alt

 

Zdjęcia prezentują łódź Silver 405 Sport, Firmy: SilverYacht

Klient ma 14 dni na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
TORQEEDO CRUISE 2.0 FP Nowość !

TORQEEDO CRUISE 2.0 FP Nowość !

18 500,00 zł brutto15 040,65 zł netto
Silnik Elektryczny Osapian 40 MAX z maximizerem !

Silnik Elektryczny Osapian 40 MAX z maximizerem !

1 150,00 zł brutto934,96 zł netto