HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.
Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało ,iż obecnie produkty spod marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia, USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania, Rosja .
Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił ,że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością ,dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.
Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200 W do 1500 W montowanych z przodu lub z tyłu łodzi , sterowanych ręcznie lub pilotem o konstrukcji tradycyjnej lub BLDC.
Postaw na jakość HasWing !
HASWING Protruar 3.0 G 24V

1 Maximizer - płynna regulacja obrotów.
2 Kluczyk / zrywka bezpieczeństwa
3 Wskaźnik naładowania baterii
4 Rączka z regulowanym kątem nachylenia.
5 Kolumna z anodowanego aluminium.
6 kable zasilające
7 Wytrzymały metalowy uchwyt
8 Silnik bezszczotkowy
9 Śruba 3 łopatkowa
10 Płetwa
Haswing Protruar 3.0G 24V - następca modelu 2HP!
Jeden z najmocniejszych modeli marki Haswing, wyposażony w silnik bezszczotkowy. Przeznaczony jest do dużych jednostek. Uciąg 110lbs z łatwością radzi sobie z żaglówkami czy jachtami o długości do 8m. Istnieje możliwość dostosowania silnika do montażu ze sterociągiem. Najlepsza jakość użytych materiałów i estetyka wykończenia. Silniki niezawodne w każdych warunkach.
GWARANCJA 2 LATA !
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny !
Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy
Haswing Protruar 3.0G to wysokiej klasy model o mocy 110lbs przy 700 obr/min. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym 5HP.
Do stosowania na łodziach o masie do 3500kg
Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Moc z silnika jest przenoszona na śmigło za pomocą przekładni planetarnej.
Wskaźnik naładowania akumulatora
Silnik posiada 5-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V na akumulator).
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).
8-stopniowa regulacja obrotów - Maximizer

Silnik posiada 8 stopniowe sterowanie obrotami w przód i tył. Cyfrowy maximizer zastępuje standardowy przełącznik biegów oraz wydłuża żywotność silnika pozwalając na znaczną oszczędność prądu podczas pływania. Aby uruchomić silnik, trzeba zainstalować kluczyk bezpieczeństwa.
Rączkę silnika można przedłużyć o kilka metrów stosując kabel strumieniowy tak, aby sterować obrotami z dowolnego miejsca na łodzi.
Maximizer znacznie oszczędza zużycie prądu - można osiągnąć nawet 5-krotnie dłuższy czas pływania w porównaniu do silników z przełacznikiem biegów.
W rumplu zastosowano mechanizm wyłączający obroty silnika w razie wypadnięcia za burtę, Działa to na zasadzie "kluczyka". Kluczyk podłączony jest do rączki, natomiast drugi koniec zapięty np. do kamizelki ratunkowej. Przy wypadnięciu poza burtę, łódka nie odpłynie, gdyż silnik wyłączy się.
Wytrzymały uchwyt metalowy
Zastosowany metalowy uchwyt jest odporny na korozję, zapewnia doskonałą trwałość i wytrzymałość.
Dodatkowo, głębokość zanurzenia może być ustawiona na najbardziej wygodnym poziomie dzięki regulacji wysokości względem pawęży łodzi.
Rączka z regulowanym kątem nachylenia
Silnik wyposażony w uchylną rączkę, która zwiększa wygodę obsługi. Jest możliwość regulacji rumpla o 90 stopni.
Kolumna odporna na wodę słoną
Kolumna silnika Haswing Protruar 3.0G ma okrągły kształt.
Wytrzymała kolumna z anodowanego aluminium odporna jest na korozję i uszkodzenia. Silnik można używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.
Duży moment obrotowy - Śruba z 3 łopatkami
Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji. Dlatego zastosowano śmigło o dużej średnicy (300mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność.
Co za tym idzie, śruba zapewnia wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników.
Śruba posiada sprzęgło - w razie wkręcenia się żyłki czy plecionki lub zaczepienia się o korzeń, śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.
Dane techniczne silnika Protruar 3.0G