HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.
Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało ,iż obecnie produkty spod marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia, USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania, Rosja .
Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił ,że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością ,dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.
Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200 W do 1500 W montowanych z przodu lub z tyłu łodzi , sterowanych ręcznie lub pilotem o konstrukcji tradycyjnej lub BLDC.
Postaw na jakość HasWing!
HASWING PROTRUAR 3.0 S 12V
Najmocniejszy silnik elektryczny w ofercie Haswing o zasilaniu 12 Volt.
Maksymalny uciąg silnika to aż 110lbs przy stosunkowo niedużym poborze prądu. Bezszczotkowy silnik o wysokiej sprawności i dużym momencie obrotowym. Za regulację prędkości odpowiada fabryczny, cyfrowy maximizer, dzięki temu prędkość można ustawić precyzyjnie. Polecane szczególnie do większych jednostek pływających. W zestawie znajduje się zrywka magnetyczna, zapewniająca bezpieczeństwo podczas pływania. Wyposażony jest w regulowaną, teleskopową rączkę oraz wytrzymały uchwyt pawęży. Wytrzymała kolumna wykonana jest ze stali nierdzewnej. Silnik może pracować w wodach słodkich i słonych.
GWARANCJA 2 LATA !
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny!
Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy
Protruar wyposażony jest w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy.
Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika, co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu.
Wskaźnik naładowania akumulatora
Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V).
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).
Bezstopniowa regulacja - Maximizer
Wygodna teleskopowa rączka z maximizerem - płynną regulacją obrotów. Maximizer biegów gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat i oszczędność prądu do 80% w porównaniu do klasycznego przełącznika.
Maximizer jest urządzeniem elektronicznym, które zastępuje standardowy mechaniczny przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów z maximizerem odbywa się płynnie, co daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie, co jest bardzo istotne przy trolingowaniu. Maximizer oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedną bardzo istotną zaletę – oszczędza prąd w akumulatorze. Dzięki temu możemy pływać nawet do 5x dłużej niż na silnikach z przełącznikiem biegów!
Uchwyt teleskopowy
Silnik jest wyposażony w teleskopowy rumpel, który zapewnia wygodne sterowanie łodzią o regulowanej długości od 24 do 40 cm.
Rączka z regulowanym kątem nachylenia
Zakres regulacji to 180 stopni. Przesuwając w dół głowicę o 90 stopni, możemy złożyć silnik do wygodnej pozycji transportowej.
Na górnej części rumpla należy zamontować zrywkę magnetyczną. Zabezpiecza ona silnik podczas pływania. Można przymocować ją np. do nadgarstka, zerwanie kluczyka z silnika powoduje jego natychmiastowe wyłączenie.
Wytrzymały uchwyt metalowy
Uniwersalny uchwyt mocowania silnika do pawęży wykonany jest z metalu. Całkowicie odporny na rdzę oraz zniekształcenia termiczne. Można wygodnie regulować wysokość silnika oraz jego pochylenie. Dodatkowo można zabezpieczyć silnik przed kradzieżą montując kłódkę pomiędzy zaciskami pawęży.
Duży moment obrotowy - Śruba z 3 łopatkami
Silnik wyposażony jest w nowo zaprojektowaną śrubę 3-łopatkową. Posiada wysoki moment obrotowy 1250 obr/min. Średnica śruby to około 27 cm.
Dane techniczne silnika PROTRUAR 3.0 S