HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.
Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało ,iż obecnie produkty spod marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia, USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania, Rosja.
Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił ,że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością ,dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.
Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200 W do 6000 W montowanych z przodu lub z tyłu łodzi , sterowanych ręcznie lub pilotem o konstrukcji tradycyjnej lub BLDC.
Postaw na jakość HasWing!
HASWING Ultima 3.0 24V 110 lbs / 65lbs
STEROWANIE MOCĄ SILNIKA 2w1
1HP/65lbs lub 3HP/110lbs
BATERIA - 20Ah
Długość kolumny silnika S - 54 cm
Długość kolumny silnika L - 63 cm
Haswing Ultima 3.0 to nowość w ofercie producenta. Wyposażony jest w wydajną baterię litową (29,6V) wraz z ładowarką. Zastosowano silnik bezszczotkowy, doskonały do napędu szerokiej gamy łodzi czy pontonów. Posiada bezstopniową regulację obrotów - maximizer. Silnik można łatwo przechylać i wyciągać z wody. Wygodny, teleskopowy rumpel można wysuwać i regulować w górę lub w dół. Posiada również wskaźnik poziomu naładowania baterii LED. W zestawie znajduje się również zrywka bezpieczeństwa. Można pływać w wodach słonych i słodkich.
GWARANCJA 2 LATA
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
NOWOŚĆ - WYBÓR MOCY SILNIKA - 65lbs - 110lbs
Teraz można sterować mocą silnika za pomocą nowej funkcji. Przyciskiem "S"
możn
a przełączać pomiędzy mocą 1HP/65lbs i 3HP/110lbs. Wpływa to na oszczędność baterii.
Na górnej części rumpla należy zamontować zrywkę magnetyczną. Zabezpiecza ona silnik podczas pływania.
Można przymocować ją np. do nadgarstka, zerwanie kluczyka z silnika powoduje jego natychmiastowe wyłączenie.
Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy
Wyposażony jest w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy. Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika, co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu.
Wskaźnik naładowania akumulatora

Silnik posiada 5-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora.
Bezstopniowa regulacja - Maximizer

Wygodna teleskopowa rączka z płynną regulacją obrotów. Maximizer to urządzenie elektroniczne, które zastępuje standardowy przełącznik biegów. Regulacja obrotów odbywa się płynnie, co daje możliwość ustawienia precyzyjnie prędkości. Szczególnie jest to istotne przy trollingowaniu. Maximizer wydłuża żywotność silnika oraz pozwala na znaczną oszczędność prądu podczas pływania.
Wytrzymały uchwyt metalowy
Uniwersalny uchwyt mocowania silnika do pawęży. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego uchwyt został wykonany jest odporny na zniekształcenia termiczne. Posiada 7 kątów nachylenia silnika. Dodatkowo można zabezpieczyć silnik przed kradzieżą montując kłódkę pomiędzy zaciskami pawęży.
Rączka z regulowanym kątem nachylenia
Silnik wyposażony jest w teleskopowy rumpel o regulowanej długości od 24 do 40cm. Możliwość regulacji rączki aż o 180o, zapewnia wygodne sterowanie podczas pływania. Przesuwając rączkę maksymalnie w dół silnik jest złożony do wygodnej pozycji transportowej.
Na górnej części rumpla należy zamontować zrywkę magnetyczną. Zabezpiecza ona silnik podczas pływania. Można przymocować ją np. do nadgarstka, zerwanie kluczyka z silnika powoduje jego natychmiastowe wyłączenie.
Kolumna odporna na wodę słoną
Wytrzymała kolumna z anodowanego aluminium odporna jest na korozję i uszkodzenia. Silnik można używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.