» SPORY

Kategorie

Promocje

Minn Kota Endura C2 40 ze wskaźnikiem baterii LED

Minn Kota Endura C2 40 ze wskaźnikiem baterii LED1 250,00 zł1 150,00 zł brutto934,96 zł netto

Śruba Power-Speed Trzy Łopatki HasWing Osapian

Śruba Power-Speed Trzy Łopatki HasWing Osapian200,00 zł170,00 zł brutto138,21 zł netto

Echosonda Humminbird HELIX 5 CHIRP SI GPS G2

Echosonda Humminbird HELIX 5 CHIRP SI GPS G23 250,00 zł2 930,00 zł brutto2 382,11 zł netto

Echosonda Humminbird HELIX 5 SONAR G2

Echosonda Humminbird HELIX 5 SONAR G21 370,00 zł1 200,00 zł brutto975,61 zł netto

Silnik elektryczny MotorGuide R3 40 DIGITAL

Silnik elektryczny MotorGuide R3 40 DIGITAL1 770,00 zł1 505,00 zł brutto1 223,58 zł netto

Kontakt

  • SONAR Agnieszka Białek
    26-340 Drzewica
    ul. Braci Kobylańskich 3
    NIP: 799-138-18-10 ; REGON 672724789
  • E-mail:bok@sonarsklep.pl
  • Telefon793-027-979 porady w doborze sprzętu ; informacje o statusie zamówień ;_________________________
    530-533-503 porady w doborze sprzętu ; informacje o statusie zamówień ; _________________________
    534-533-800 numer serwisowy ; zgłoszenia reklamacyjne; _________________________
  • Godziny działania sklepuOd 8 do 16

SPORY

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
1.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

1.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

1.3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

1.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

Przejdź do strony głównej

Producenci

Nasze nowości

Bestsellery

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
  • Aktualnie klientów na stronie: 9
  • Sklep odwiedziło: 5902869 klientów
  • Sklep działa od: 27-01-2007